23. 9. 2022
Ako byť efektívny správca a zároveň si zjednodušiť život?
Podstatné pre každého správcu a jeho efektivitu je to, či má záujem niečo zmeniť. Pretože tak ako v súkromnom, tak aj v pracovnom živote platí: “Kde je vôľa, tam je cesta.”. Rovnako aj v tomto prípade. Ten kto by mal urobiť prvý krok je správca. Krok k niečomu lepšiemu, šikovnejšiemu, efektívnejšiemu. Každá takáto zmena skôr, či neskôr prinesie svoje ovocie. To, že práve čítate tento text je veľmi dobrým znamením.
Podstatné pre každého správcu a jeho efektivitu je to, či má záujem niečo zmeniť. Pretože tak ako v súkromnom, tak aj v pracovnom živote platí: “Kde je vôľa, tam je cesta.”. Rovnako aj v tomto prípade. Ten kto by mal urobiť prvý krok je správca. Krok k niečomu lepšiemu, šikovnejšiemu, efektívnejšiemu. Každá takáto zmena skôr, či neskôr prinesie svoje ovocie. To, že práve čítate tento text je veľmi dobrým znamením.
Pripravili sme pre vás základné rady, ako si poradiť v rôznych situáciách a ako si zjednodušiť život ako správca bytového domu. V pár krokoch vám odporúčame jednoduché a efektívne riešenia pre vašu správu.
1. Komunikujte transparentne a pravidelne
V každom funkčnom vzťahu je nevyhnutná kvalitná a pravidelná komunikácia. Rovnako tak to platí aj vo vzťahu medzi správcom a vlastníkmi. Ak vlastníci nemajú pravidelný prístup k informáciám, majú pocit, že sa pre nich nič nerobí, alebo sa informácie z nejakého dôvodu taja. Kľúčom k úspechu je pravidelná a efektívna komunikácia a porozumenie medzi vlastníkmi bytov a správcom. Siahnite preto po možnosti informácie zdieľať medzi všetkých vlastníkov naraz a zhromažďovať ich na jednom mieste. Pre zdieľanie informácií môžete použiť množstvo online nástrojov, ktoré Vám umožnia zdieľanie správ, dokumentov, či fotiek. A ušetria vám množstvo času, ktoré bežne trávite mailovou komunikáciou, osobnými stretnutiami a telefonátmi.
Vytvorili sme pre vás nástroj, vďaka ktorému s ľahkosťou zvládnete všetky svoje povinnosti, a to s obrovskou úsporou vášho času. Aplikácia resitech využíva na jednoduché zdieľanie informácií nástenku, ktorá je prístupná pre všetkých, a tak si vlastníci môžu zdieľať dôležité, ale aj menej dôležité informácie bez toho, aby si to vyžadovalo váš čas, alebo financie. Zároveň svojou formou podporuje transparentnú komunikáciu a spája vlastníkov bytov v témach, ktoré sa ich týkajú.
2. Zjednodušujte procesy
Ak máte možnosť urobiť viac vecí naraz, nebráňte sa tomu. Často máme strach pred novými technológiami a máme pocit, že kým sa s nimi naučíme pracovať, už to dávno budeme mať po starom, no nie je vždy tomu tak. Technológie sú už vo výraznom progrese. Väčšina z nás má telefóny, ktoré dokážu takmer viac ako stolné počítače a bola by veľká škoda túto možnosť nevyužiť vo svoj prospech. Zdieľajte informácie elektronicky. Pridávajte dôležité termíny do kalendára, nastavte si automatické pripomienky. Pridajte si vlastníkov bytov na jedno miesto a zjednodušte si tak zložitú osobnú komunikáciu. Ušetríte nie len váš drahocenný čas, ale aj peniaze a energiu.
Automatizácia komunikácie a uprednostnenie hromadnej komunikácie pred jednotlivou vám môže ušetriť viac ako 50% vášho pracovného času. Aplikácia resitech pracuje automaticky aj za vás. Ak si vyplníte otázky do elektronického hlasovania, už vám stačí len čakať na výsledky. Aplikácia sa postará o to, aby vlastníkov informovala o priebehu a čase ukončenia hlasovania. Automaticky informuje tých, ktorí sa do hlasovania ešte nezapojili a postupnými správami tak zvyšuje účasť vlastníkov na hlasovaní. Vy ako správca si môžete prezrieť priebežný stav hlasovania a po jeho ukončení stačí vygenerovať výsledky a stiahnuť si ich vo formáte vhodnom do tlače. Výsledky sú tak automaticky vyhodnotené bez zbytočnej námahy a zároveň zálohované v databáze vo vašom účte.
3. Nechajte si pomôcť, staňte sa manažérom svojho času
Ak aj vy máte zvyk robiť všetko sám, odporúčame vám vziať si na pomoc nástroj , vďaka ktorému to bude oveľa väčšia radosť. Staňte sa manažérom svojho času a svojej práce. Ak sa zameriate na konkrétny výsledok, dosiahnete ho oveľa skôr, ako keď budete mať v pláne 5 rôznych vecí naraz. Ak presuniete náročné a často únavné administratívne aktivity na zodpovednosť niekomu inému, budete mať priestor venovať sa veciam, ktoré za vás nedokáže urobiť nikto iný.
Resitech je automatizovaný systém, ktorý nie len, že napomáha k tomu, aby ste nemuseli riešiť otázky okolo zberu a spracovania výsledkov, ale zabezpečuje aj automatickú zálohu dát a ich vyhodnotenie. Vy teda môžete venovať čas práci, ktorú nikto neurobí za vás. Venovať sa vlastníkom a hľadať možnosti pre rast komunitného života a efektívnej práci bez toho, aby ste strácali čas aktivitami, ktoré za vás vie urobiť resitech.
4. Dajte priestor spolupráci
Ak máte akékoľvek otázky, prípadne návrhy na témy, ktoré by vám pomohli v správe bytových domov, neváhajte sa nám ozvať emailom, alebo priamo telefonicky – kontakty nájdete na našej stránke: https://www.resitech.sk/pb/kontakt, tešíme sa, sme tu pre vás.
Prihláste sa aj vy na odber nášho newslettera.
Dostávajte pravidelné informácie a inšpirácie z oblasti správy bytových domov, informácie o technológiách či príležitostiach čerpania finančných prostriedkov a pod. Zasielame ho takmer každý mesiac v roku. 🙂
© 2024 resitech s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vážime si vaše súkromie
Stránka resitech.sk používa súbory cookies. Cookies používame na analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne.