31. 3. 2025
Resitech predstavuje nový manažment porúch
Jedna a tá istá porucha vám „pristane na stole“ v piatich rôznych verziách – od rôznych vlastníkov, cez rôzne komunikačné kanály, v rôznych časoch. Tá istá porucha sa zaradí medzi ďalšie, ktoré sa riešia v rôznych bytových domoch, s rôznou naliehavosťou, technickým rozsahom – a rieši ich viacero technikov. Alebo aj nikto. Aj vám to príde komické? Teda… skôr tragikomické?
Kompletne sme prepracovali manažment porúch tak, aby vám vrátil kontrolu nad celým procesom – od nahlásenia, cez riešenie, a delegovanie až po fakturáciu.
Vytvorili sme prehľadný, praktický a moderný systém, ktorý správcovi nielen šetrí čas, ale aj výrazne znižuje stres a administratívnu záťaž.
V tomto blogu vám predstavíme všetky novinky, ktoré vás v novej verzii čakajú – a veríme, že sa do nového manažmentu porúch zamilujete tak, ako my pri jeho tvorbe. Pretože keď má porucha systém, správca má pokoj.
Resitech vytvoril správu porúch podľa vašich potrieb.
Na základe vašich reálnych potrieb a skúseností sme prepracovali kompletne celý manažment porúch. Prinášame vám rozšírené funkcie, ktoré vám ako správcovi dajú dokonalý prehľad, uľahčia prácu, zrýchlia komunikáciu a dajú vám úplnú kontrolu nad každým problémom. Sme si istí, že si manažment porúch od resitechu priam zamilujete.
Pribudli nové možnosti pri poruchách
Čo je nové, priblíži náš technický riaditeľ Pavol Hocko: „Časť Poruchy sme výrazne rozšírili a posunuli na novú úroveň. Správcom teraz ponúka omnoho väčší prehľad a možnosť podrobnejšej správy každého nahláseného problému.“
Po novom môžete ku každej poruche nastaviť:
- Prioritu – aby ste vedeli, čomu sa treba venovať prednostne,
- Kategóriu – pre lepšie triedenie a vyhodnocovanie typov porúch,
- Fakturáciu – označenie, či už bola porucha fakturovaná,
- Riešiteľa – výber osoby z tímu správcov na danej adrese,
- Poznámku – napríklad k technickému postupu, kontaktu či dohode s dodávateľom.

Vďaka jasnému rozdeleniu a priradeniu máte kedykoľvek prehľad o stave riešenia. Tieto údaje sú určené len pre správcov. Vlastníci (ako pred tým) vidia len základné informácie ako popis poruchy, fotka,prílohy, stav, status riešenia, adresa a viditeľnosť.
Každá zmena sa navyše automaticky zaznamenáva do prehľadnej histórie zmien.
Nové možnosti nastavenia viditeľnosti poruchy
Rozšírili sme aj možnosti nastavenia viditeľnosti poruchy. Kým doteraz ste mohli zvoliť, či poruchu uvidia všetci vlastníci alebo len konkrétny vchod, teraz pribudla aj ďalšia možnosť: viditeľnosť len pre správcu a nahlasovateľa. Táto možnosť je ideálna najmä pri poruchách v súkromných priestoroch, kde nie je potrebné, aby o probléme vedeli všetci obyvatelia.

Rýchlejšie vyhľadávanie a lepší prehľad vďaka filtrácii
Zaviedli sme nový spôsob filtrovania porúch a oznamov, ktorý vám umožní nájsť potrebné informácie rýchlejšie a efektívnejšie.
Na výber máte dve zobrazenia:
Klasické – kartové – ide o jednoduché a prehľadné rozhranie pre všetkých používateľov.
Tabuľkové – riadkové – ide o pokročilý nástroj pre správcov, ktorý nie je dostupný pre vlastníkov a ponúka oveľa viac možností filtrovania.
Čo to znamená pre vás ako správcu? V tabuľkovom zobrazení môžete filtrovať poruchy a oznamy podľa konkrétnych parametrov ako sú:
- stav a status,
- priorita,
- kategória poruchy,
- spôsob fakturácie,
- osoba zodpovedná za riešenie.
Vlastníci naopak pracujú s jednoduchším filtrom v nástenkovom zobrazení – to im umožňuje pohodlne sledovať len to, čo sa ich týka, bez zbytočných komplikácií.
Každá stránka (Všetky oznamy, Oznamy, Poruchy a Hlasovania a ankety) má svoj vlastný filter a systém si vašu poslednú voľbu zapamätá – aj po obnovení stránky.
Veríme, že tento prehľadnejší systém filtrovania vám ušetrí čas, zlepší orientáciu a celkovo spríjemní každodennú prácu.
A to nie je všetko…
Do resitechu sme v priebehu marca 2025 pridali aj ďalšie zlepšenia, ktoré vám spríjemnia život. Tak napríklad:
- Pridávanie písomných hlasov teraz rovno zobrazuje vlastnícke pomery, takže nemusíte nič dohľadávať,
- Výstupy z hlasovania obsahujú informácie o neplatných a neúplných hlasoch, ako aj počet priestorov bez hlasu.
- Do komentárov môžete po novom pridávať Word, Excel, PDF aj obrázky – komunikácia s vlastníkmi bude teraz ešte praktickejšia.
💚 Prečo to robíme?
Pretože je to aj v našom záujme, aby ste disponovali naozaj kvalitným softvérom, ktorý presne kopíruje vaše potreby a zvyklosti. Okrem toho si uvedomujeme, že našou spoluprácou sa posúvame vzájomne.
Dajte nám vedieť, ako sa vám nový manažment porúch pozdáva. Ak máte nápad, čo ešte vylepšiť – budeme radi, ak sa nám ozvete: podpora@resitech.sk
Prihláste sa aj vy na odber nášho newslettera.
Dostávajte pravidelné informácie a inšpirácie z oblasti správy bytových domov, informácie o technológiách či príležitostiach čerpania finančných prostriedkov a pod. Zasielame ho takmer každý mesiac v roku. 🙂
© 2025 resitech s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vážime si vaše súkromie
Stránka resitech.sk používa súbory cookies. Cookies používame na analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne.