24. 5. 2023

Vďaka notifikáciám ušetríte desiatky zbytočných telefonátov

Notifikácie vlastníkom pomáhajú byť v obraze, zvyšujú ich angažovanosť, prehľad a záujem o dianie v bytovom dome. Vlastníci cítia väčšiu spolupatričnosť a cítia záujem správcu o dostatočnú informovanosť. Bez notifikácií by totiž mnohé mohli prehliadnuť alebo jednoducho nestihnúť.

Notifikácie vlastníkom pomáhajú byť v obraze, zvyšujú ich angažovanosť, prehľad a záujem o dianie v bytovom dome. Vlastníci cítia väčšiu spolupatričnosť a cítia záujem správcu o dostatočnú informovanosť. Bez notifikácií by totiž mnohé mohli prehliadnuť alebo jednoducho nestihnúť.

„Z vlastnej skúsenosti vieme, že približne 85% nezáujmu vlastníkov spočíva v ich nevedomosti či neskorému informovaniu sa. To sme identifikovali ako najväčšiu výzvu na ceste vzájomnej spolupráce medzi správcom a vlastníkom. Dnes resitech dosahuje niekoľko násobné zvýšenie angažovanosti vlastníkov. Správcom tak šetríme stovky telefonátov a vlastníci získavajú skvelý používateľský zážitok.“ Andrej Rybovič, analytik resitech. 

 

Čo notifikácie resitech ponúkajú? 

  1. Presne to, čo správca potrebuje. 

Každý bytový dom má svoj špecifický spôsob života. Niektoré veci v ňom fungujú, iné nie. Je na správcovi, o čom chce notifikovať a akým spôsobom. Na výber má mailové, aplikačné notifikácie, alebo upozornenia formou SMS. Resitech je nástroj, ktorý sa aj v tomto smere vie prispôsobiť charakteru správy a želaniam správcu.  

  1. Zlepšenie používateľského zážitku 

Vlastníci často majú pocit, že sa neoplatí zúčastňovať na živote bytového domu, často zabúdajú na termíny, ignorujú oznamy. Akonáhle však vlastníci dostanú upozornenia na dianie v bytovom dome s možnosťou, napríklad, rýchleho hlasovania online, užívateľská skúsenosť sa rapídne mení. Rovnako v prípade náhlej havárie je SMS od správcu o aktuálnom dianí veľkým posunom v užívateľskej skúsenosti a spokojnosti vlastníkov.

  1. Hromadné notifikovanie v rovnakom čase 

Či už zdieľate dokumentáciu, informujete o riešení poruchy alebo hromadne posielate vyúčtovania, urobíte to jedným klikom spolu s upozornením. Informácie o vašej aktivite prichádzajú všetkým naraz, v tom istom čase. 

  1. Možnosť byť informovaný 

Ak správca v aplikácií umožní notifikovanie od vlastníkov, môže byť aj on informovaný o dianí v bytovom dome. Ak by vlastník zistil poruchu v bytovom dome, môže o tom informovať cez resitech. Notifikáciu o poruche dostanú všetci vlastníci aj správca. Zabráni sa tak duplicitnému nahlasovaniu poruchy. Správca zároveň získava možnosť na nahlásenie reagovať promtne a informovať vlastníkov o postupe, či stave riešenia.

  1. Personalizované notifikovanie

V prípade havárie zas môžete promptne notifikovať formou SMS len dotknutých vlastníkov o aktuálnej situácií a pomôcť chrániť ich a spoločný majetok. 

 

Notifikácie ako pripomenutie povinností vlastníka 

V resitechu vnímame potreby správcov pre dosiahnutie úspešného rozhodovacieho procesu a plynulosť komunikácie. Preto o niektorých aktivitách notifikujeme automaticky opakovane. V prípade elektronického hlasovania napríklad upozorňujeme vlastníkov opakovane v prípade, že ešte nehlasovali, alebo nehlasovali vo všetkých otázkach. 

Máte záujem dozvedieť sa viac? Sme vám k dispozícií na info@resitech.sk