24. 5. 2023
Vďaka notifikáciám ušetríte desiatky zbytočných telefonátov
Notifikácie vlastníkom pomáhajú byť v obraze, zvyšujú ich angažovanosť, prehľad a záujem o dianie v bytovom dome. Vlastníci cítia väčšiu spolupatričnosť a cítia záujem správcu o dostatočnú informovanosť. Bez notifikácií by totiž mnohé mohli prehliadnuť alebo jednoducho nestihnúť.
Notifikácie vlastníkom pomáhajú byť v obraze, zvyšujú ich angažovanosť, prehľad a záujem o dianie v bytovom dome. Vlastníci cítia väčšiu spolupatričnosť a cítia záujem správcu o dostatočnú informovanosť. Bez notifikácií by totiž mnohé mohli prehliadnuť alebo jednoducho nestihnúť.
„Z vlastnej skúsenosti vieme, že približne 85% nezáujmu vlastníkov spočíva v ich nevedomosti či neskorému informovaniu sa. To sme identifikovali ako najväčšiu výzvu na ceste vzájomnej spolupráce medzi správcom a vlastníkom. Dnes resitech dosahuje niekoľko násobné zvýšenie angažovanosti vlastníkov. Správcom tak šetríme stovky telefonátov a vlastníci získavajú skvelý používateľský zážitok.“ Andrej Rybovič, analytik resitech.
Čo notifikácie resitech ponúkajú?
- Presne to, čo správca potrebuje.
Každý bytový dom má svoj špecifický spôsob života. Niektoré veci v ňom fungujú, iné nie. Je na správcovi, o čom chce notifikovať a akým spôsobom. Na výber má mailové, aplikačné notifikácie, alebo upozornenia formou SMS. Resitech je nástroj, ktorý sa aj v tomto smere vie prispôsobiť charakteru správy a želaniam správcu.
- Zlepšenie používateľského zážitku
Vlastníci často majú pocit, že sa neoplatí zúčastňovať na živote bytového domu, často zabúdajú na termíny, ignorujú oznamy. Akonáhle však vlastníci dostanú upozornenia na dianie v bytovom dome s možnosťou, napríklad, rýchleho hlasovania online, užívateľská skúsenosť sa rapídne mení. Rovnako v prípade náhlej havárie je SMS od správcu o aktuálnom dianí veľkým posunom v užívateľskej skúsenosti a spokojnosti vlastníkov.
- Hromadné notifikovanie v rovnakom čase
Či už zdieľate dokumentáciu, informujete o riešení poruchy alebo hromadne posielate vyúčtovania, urobíte to jedným klikom spolu s upozornením. Informácie o vašej aktivite prichádzajú všetkým naraz, v tom istom čase.
- Možnosť byť informovaný
Ak správca v aplikácií umožní notifikovanie od vlastníkov, môže byť aj on informovaný o dianí v bytovom dome. Ak by vlastník zistil poruchu v bytovom dome, môže o tom informovať cez resitech. Notifikáciu o poruche dostanú všetci vlastníci aj správca. Zabráni sa tak duplicitnému nahlasovaniu poruchy. Správca zároveň získava možnosť na nahlásenie reagovať promtne a informovať vlastníkov o postupe, či stave riešenia.
- Personalizované notifikovanie
V prípade havárie zas môžete promptne notifikovať formou SMS len dotknutých vlastníkov o aktuálnej situácií a pomôcť chrániť ich a spoločný majetok.
Notifikácie ako pripomenutie povinností vlastníka
V resitechu vnímame potreby správcov pre dosiahnutie úspešného rozhodovacieho procesu a plynulosť komunikácie. Preto o niektorých aktivitách notifikujeme automaticky opakovane. V prípade elektronického hlasovania napríklad upozorňujeme vlastníkov opakovane v prípade, že ešte nehlasovali, alebo nehlasovali vo všetkých otázkach.
Máte záujem dozvedieť sa viac? Sme vám k dispozícií na info@resitech.sk
Prihláste sa aj vy na odber nášho newslettera.
Dostávajte pravidelné informácie a inšpirácie z oblasti správy bytových domov, informácie o technológiách či príležitostiach čerpania finančných prostriedkov a pod. Zasielame ho takmer každý mesiac v roku. 🙂
© 2024 resitech s.r.o. Všetky práva vyhradené.
Vážime si vaše súkromie
Stránka resitech.sk používa súbory cookies. Cookies používame na analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne.